Volleybalvereniging
2016-2017-mc3

Algemene Ledenvergadering op 14 september om 20:00 in de Karekiet

Door Scipio

Hierbij nogmaals een oproep om toch vooral te komen naar  de Algemene Leden Vergadering die plaatsvindt op vrijdag 14 september 2018 om 20.00 uur in de kantine van de Karekiet.

De agenda van deze vergadering is al eerder verstuurd via de email.

Leden die niet aanwezig kunnen zijn tijdens de vergadering kunnen een ander lid machtigen hun stem uit te brengen. Machtigingen moeten schriftelijk voorafgaand aan de vergadering zijn overhandigd aan de secretaris en tellen mee voor het aantal aanwezigen. Een lid mag maximaal drie machtigingen hebben.

Tijdens de Algemene Leden Vergadering staan de openstaande vacatures geagendeerd. Geïnteresseerden in de vacatures kunnen tot uiterlijk vier dagen voorafgaand aan de vergadering (10 september 2018) schriftelijk of per e-mail worden aangemeld aan de secretaris.

Hopelijk tot ziens op 14 september a.s.

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur

Else Wiersma, secretaris

e-mail: secretaris@vippurmerend.nl

Over de schrijver

Scipio

Scipio is op zijn 15e gestart met volleybal bij Rangers in Amsterdam. In 1992 is hij naar Purmerend verhuisd en lid geworden van Dinsvo (een van de voorlopers van ViP). In Purmerend heeft hij jaren met plezier in het eerste team gespeeld.
Hij heeft allerlei vrijwilligers werk gedaan: trainer, coach, lid van commissies, voorzitter van commissies en is nu als bestuurslid CAV binnen ViP verantwoordelijk voor Communicatie, Vrijwilligers, Activiteiten en de Buurt Sport Coach.